See sisu pole sinu valitud keeles saadaval, seepärast tegime selle praegu lähimas olemasolevas keeles kättesaadavaks.

Pahatahtlike hinnangute vaidlustamine

Taotle pahatahtliku hinnangu eemaldamist sõltumata sellest, millal see avaldati.
Autor Airbnb, kuupäev 16. nov 2022
1 min lugemist
Uuendatud 12. veebr 2025

Toimetaja märkus: artikkel avaldati seoses Airbnb 2022. aasta talvise uuendusega. Teave võib olla vahepeal muutunud. Lisateave meie viimase tooteuuenduse kohta.

Teame, et majutajad muretsevad sageli võimalike pahatahtlike hinnangute pärast. Pahatahtlikud hinnangud on erapoolikud hinnangud, mida külalised võivad jätta pärast seda, kui oled teatanud, et nad on rikkunud mõnda sinu majutuskoha reeglit, kahjustanud sinu vara või rikkunud tõsiselt mõnda muud eeskirja.

Meie hinnangusüsteem võimaldab sul vaidlustada hinnanguid, mida pead pahatahtlikuks.

Kaitse pahatahtlike hinnangute vastu

Soovime, et saaksid külalisi vastu võtta ega peaks võimalike pahatahtlike hinnangute pärast muretsema. Sõltumata sellest, millal hinnang postitati, saad vaidlustada pahatahtliku hinnangu külaliselt, kes rikub jämedalt eeskirju, nagu näiteks:

  • kahjustab sinu vara;

  • ei lahku õigel ajal;

  • rikub sinu majutuskoha üldisi reegleid;

  • korraldab sinu majutuskohas loata peo või ürituse.

Hinnangu vaidlustamine ei garanteeri selle eemaldamist. Kui vaidlustad hinnangu, palume sul esitada tõendeid, näiteks fotosid või külalisega peetud vestlusi.

Sinu tõendid peavad suutma dokumenteerida tõsist eeskirjade rikkumist. Peab olema ilmne, et pahatahtliku hinnangu põhjustas eeskirjade rikkumisest Airbnb-le ja/või külalisele teatamine.

Külalisega on kasulik suhelda ainult Airbnb postkasti kaudu, sest siis saab meie klienditeeninduse meeskond kõik tõendid hõlpsasti üle vaadata. Pea meeles, et hinnangut saab vaidlustada ainult peamine majutaja või peamine külaline.

Lisateave meie hinnangute andmise tingimustest

Information contained in this article may have changed since publication.

Airbnb
16. nov 2022
Kas sellest oli abi?