Milline peaks olema hinnakujunduse strateegia?

Õige hind aitab saada rohkem külalisi ja teenida Airbnb-s rohkem tulu.
Autor Airbnb, kuupäev 1. dets 2020
2 min lugemist
Uuendatud 20. nov 2023

Hind on üks peamisi asju, mida külalised ööbimiskohta valides arvestavad. Ükskõik, kui hea on sinu majutuskoht, saad tõenäoliselt vähem broneeringuid, kui selle hind on kõrgem kui sarnastel majutuskohtadel sinu lähedal.

2022. aastal said vähemalt neli korda muudetud hindadega majutuskohad üle 30% rohkem broneeritud öid kui majutuskohad, kus hindu ei muudetud.* Proovi sobiva hinnastrateegia leidmiseks järgmisi nõuandeid.

Tunne oma piirkonda

Kasuta kalendrit, et võrrelda oma hinda läheduses asuvate sarnaste majutuskohtade keskmiste hindadega piirkonna kaardil. Saad valida, kas soovid kuvada broneeritud või broneerimata majutuskohti.

Hindade võrdlemiseks kaardil toimi järgmiselt.

  • Vali kuupäev või kuni 31 öö pikkune periood.

  • Klõpsa või puuduta oma öö hinda ja seejärel nuppu, mis kujutab asukoha kaardinõela sõnadega „Sarnased majutuskohad“ ja hinnavahemikku.

Kaardil toodud hinnad kajastavad iga majutuskoha keskmist broneeritud või broneerimata hinda valitud kuupäevadel. Sarnaseid majutuskohti valitakse selliste tegurite alusel nagu asukoht, suurus, omadused, mugavused, hinnangud, tärnihinnangud ja majutuskohad, mida külalised sinu majutuskohta kaaludes veel sirvivad.

Paku parimat hinna-kvaliteedi suhet

Kui tead, kui palju külalised maksavad, saad pakkuda parimat hinna-kvaliteedi suhet ja edendada oma tulueesmärke. Külaliste makstav koguhind sisaldab sinu määratud öö hinda ja lisatasusid (koristamise, lisakülaliste või lemmikloomade eest), Airbnb teenustasusid ja makse.

Konkurentsivõimeline hinnastus võib aidata sinu kuulutusel silma paista ja ilmuda otsingutulemustes kõrgemal kohal. Algoritm seab prioriteediks majutuskoha koguhinna ja kvaliteedi võrreldes sarnaste lähedalasuvate majutuskohtadega.

Mõned kuluartiklid, mis sinu määratud hinda mõjutavad, ei pruugi olla külalistele teada. Kas pakud lisateenuseid nagu korralik hommikusöök, luksuslikud vannitooted või voogedastusteenused? Too see oma majutuskoha kirjelduses selgelt esile, et külalised mõistaksid, mille eest nad maksavad.

Kaalu soodustuste pakkumist ja kampaaniate korraldamist

Soodustused ja kampaaniad võimaldavad pakkuda madalamaid hindu teatud olukordades, jättes su tavalise öö hinna muutmata. Need tööriistad on mõeldud kasutamiseks teatud puhkudel, näiteks esimeste broneeringute saamiseks või pikemate peatumiste pakkumiseks.

  • Uued majutuskohad: uue majutuskoha pakkumine 20% soodustusega öö hinnast võib aidata saada kolm esimest broneeringut. Airbnb andmed näitavad, et majutajad, kes kasutavad kuulutuse esimese 30 aktiivse päeva jooksul seda kampaaniat, saavad esimese broneeringu kiiremini.

  • Pikemad peatumised: kui pakud nädala- ja kuupõhiseid soodustusi, võib see suurendada sinu majutuskoha täituvust, vähendada külaliste vahetumist ja sinu töökoormust. Vähemalt nädala pikkused broneeringud moodustasid 2022. aastal Airbnb kaudu broneeritud öödest 46%.

Saad määrata majutuskohas pakutavaid soodustusi ja kampaaniaid oma majutaja kalendris.

*Põhineb majutuskohtadel kogu maailmas (v.a Hiinas, Valgevenes Venemaal ja Ukrainas), kus 2022. aasta jaanuarist detsembrini oli broneerimiseks saadaval üks või mitu ööd ja kus nutikat hinnakujundust ei olnud sisse lülitatud. Broneeritud ööde arvu mõjutavad täiendavad tegurid.

Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.

Airbnb
1. dets 2020
Kas sellest oli abi?