Tõhus suhtlus
Tõhus suhtlus külalistega muudab hea peatumise suurepäraseks. Kasuta Airbnb sõnumsidefunktsioone, et saata olulisi üksikasju ja meeldetuletusi, vastata kiiresti küsimustele ja tervitada soojalt külalisi.
Alusta kõige olulisemast
See, kuidas sa teavet edastad, aitab kujundada peatumise meeleolu. Sea endale järgnevad eesmärgid.
Ole kättesaadav. Lülita teavitused sisse, et saaksid külaliste sõnumeid vastu võtta ja neile kiiresti vastata. San Franciscos tegutsev majutaja Annette ütleb, et palub külalistel isegi tühiste probleemide korral „kohe ühendust võtta, sest siis saame asja kiiresti lahendada.“
Ole aus. Kirjelda täpselt, mis külalisi majutuskohas ees ootab. „Kõik, mida külalistele kuulutuses lubad, peab vastama tegelikkusele,“ ütleb San Franciscos tegutsev majutaja Daniel.
Ole suhtlusele avatud. Küsi külalistelt, kuidas saad aidata neil tunda end mugavalt ja oodatuna. „On asju, mida meie kui majutajad ei oska ette näha,“ ütleb New Mexico osariigis Santa Fes tegutsev Supermajutaja Sadie.
Ole hooliv. See, kuidas sa probleemi lahendad, püsib külalisel kaua meeles. „Ka raskest olukorrast võib välja kasvada järgmine broneering, kui käitud sobivalt, näitad üles empaatiat ja tegutsed probleemi lahendamisel kiiresti,“ ütleb majutajate nõuandekogu liige ja Austraalias Uus-Lõuna-Walesis tegutsev Supermajutaja Felicity.
Sõnumite saatmine olulistel hetkedel
Võimalike küsimuste vähendamiseks ja mugava majutuskogemuse pakkumiseks näe ette, mida külalised võiksid sinult küsida. Need on reisi planeerimise ja reisimise olulisimad hetked.
Broneeringupäring või -taotlus. Sul on 24 tundi, et vastata, kui külalised ühendust võtavad, kuid parem vasta niipea kui võimalik. Enamik majutajaid vastab päringule tunni jooksul.
Broneeringu kinnitus. Saada sõnum, kus tänad broneeringu eest ja annad märku, et oled valmis vastama kõikidele küsimustele.
Saabumine. Tuleta külalisele päev või kaks enne saabumist meelde, kus ta leiab rakenduses sinu saabumisjuhised ja vajadusel jaga olulisi täpsustusi selle kohta, kuidas majutuskohta sisse saab.
Peatumise ajal. Küsi külaliselt varsti pärast saabumist, kas tal on mugavaks peatumiseks olemas kõik, mis vaja. Võid soovitada kohalikke poode, oma lemmikrestorane ja seda, kuhu minna.
- Lahkumine. Saada kohe pärast lahkumist teade, milles tänad külalist ja palud tal anda peatumisele hinnang. Anna külalisele oma hinnang esimesel võimalusel.
Sõnumite automatiseerimine
Hea vastamisprotsent on üks mitmest faktorist, mis aitavad majutuskoha kuulutusel ilmuda Airbnb külaliste otsingutulemustes kõrgemal kohal.
Kasuta neid vahekaardi „Sõnumid“ funktsioone, et ennetada kõige tavalisemaid küsimusi ja neile viivitamatult vastata.
Kiirvastused
Loo sõnumimalle, et saaksid hõlpsasti jagada teavet nagu kuhu parkida või kas külaline saab oma pagasi enne sisseregistreerimist sinu juurde jätta.
Saad täiendada neid malle lühikoodidega, mis lisavad automaatselt külalise, broneeringu ja majutuskoha andmed.
Kui oled kiirvastused seadistanud, kasutab vahekaardi „Sõnumid“ funktsioon tehisintellekti külalise küsimuse mõistmiseks ja soovitab automaatselt sinu kõige asjakohasemat vastust.
Ajastatud sõnumid
Koosta sageli kasutatavad sõnumid ja ajasta nende saatmine külalistele eespool mainitud olulistel hetkedel.
Saad oma sõnumeid ka lühikoodidega isikupärastada.
Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.